
Regler
Garanti:
Om städningen mot all förmodan inte blir godkänd av er, hyresvärden eller de nya hyresgästerna/ägarna så åtgärdar vi givetvis de felaktigheter som finnes. Detta måste meddelas inom fem dagar från avslutat jobb.
Betalning:
Betalning sker i efterskott mot faktura 15 dagar (0 kr i faktureringsavgift och 0 kr i administrationsavgift).
Ni kan välja mellan att få fakturan mailad till er eller som vanlig pappersfaktura i brevlådan. Notera att vi gör en egen riskkontroll innan vi utför städningen. Vi förbehåller oss rätten att neka flyttstädning om vi misstänker utebliven betalning!
Avbokning/ombokning:
Du kan kostnadsfritt avboka upp till 72 timmar innan avtalad uppdragsstart. För senare avbokning, vänligen ta del av våra avbokningsregler nedan. Vill du omboka istället? Ta gärna direkt kontakt med oss på info@kixon.se eller 0581 - 660 298.
Vid avbokning tidigare än 72 timmar (helg ej inräknat) före avtalat städtillfälle har kunden rätt till avbokning utan kostnad. Vid avbokning senare betalar kunden enligt följande: 48 timmar (helg ej inräknat) innan städtillfället 50 % av priset, 24 timmar (helg ej inräknat) innan städtillfället 75 % av priset och avbokning samma dag debiteras fullt pris. Notera att avbokningskostnaden inte berättigar till RUT-avdrag. Avbokningen är ej giltig tills dess att du får en bekräftelse per mail.
Force majeure:
Om vi inte skulle kunna utföra städningen det datum som är avsatt (force majeure/oväntade händelser), så meddelar vi detta omgående, så fort vi själva vet om det. Ingen ersättning utgår från vår sida utan det är upp till er att antingen vänta tills vi kan utföra städningen eller lösa det på annat sätt.
Vad ingår:
I våra checklistor kan ni se vad som ingår i våra vanligaste städ. Men självklart skräddarsyr vi varje städtillfälle efter era önskemål.
I alla våra städ ingår utförande och städmateriel dock ej förbrukningsmateriel såsom toalettpapper och hushållspapper.







